ΥΨΗΛΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ

Σύντομες, έντονες εκρήξεις έργου, ακολουθούμενες από περιόδους χαλάρωσης.
Πιο απλά, δώσε την υψηλότερη ένταση που μπορείς για ένα μικρό χρονικό διάστημα, χαλάρωσε και επανέλαβε.
Είναι τα διαλείμματα που σου επιτρέπουν να συνεχίζεις με στη μέγιστη προπονητική ζώνη και αυτό είναι που φέρνει το αποτέλεσμα.
Το HIIT είναι μία 30 έως 60-λεπτά υψηλής έντασης διαλειμματική άσκηση που βελτιώνει την καρδιαγγειακή ικανότητα, την ταχύτητα και μεγιστοποιεί την καύση θερμίδων. Η προπόνηση χρησιμοποιεί πληθώρα ασκήσεων που εκτελούνται με το βάρος του σώματος και προσφέρουν την πρόκληση και την ένταση που χρειάζεσαι για να δεις σύντομα αποτέλεσμα.

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ

Η καρδιοαναπνευστική προπόνηση στο HIIT σε βοηθάει να καις περισσότερες θερμίδες για αρκετές ώρες μετά την προπόνηση, βελτιώνει την αερόβια ικανότητα, γυμνάζει τις μυικές ίνες ταχείας συστολής και αυξάνει τον μυικό ιστό, "καίγοντας" λίπος.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
- Άμεση βελτίωση της καρδιαγγειακής ικανότητας.
- Βελτίωση ταχύτητας.
- Μεγιστοποίηση καύσης θερμίδων κατά τη διάρκεια της προπόνησης.
- Βάζεις νέους στόχους – και τους ξεπερνάς!
- Βάζεις τον μεταβολισμό σου σε εγρήγορση, καίγοντας περισσότερες θερμίδες για ώρες μετά την προπόνηση.
- Δεν χρειάζεται πολλές ώρες προπόνησης - 30 λεπτά είναι αρκετά.

"30 λεπτά είναι όσο χρειάζεσαι για να ανεβάσεις την φυσική σου κατάσταση στο επόμενο επίπεδο"

ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΕΞΥΠΝΑ
Το HIIT έχει καλύτερο αποτέλεσμα όταν το συνδυάζεις και με άλλες μορφές άσκησης.
ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ
Αντικατέστησε μιας ώρας άσκηση την εβδομάδα με 1 ή 2 προπονήσεις HIIT.
ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΟΥ
Προσθέστε το HIIT μαζί με τις άλλες προπονήσεις μέτριας έντασης, αντιστάσεων και αερόβιες.

ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ

Άρης Κωνσταντόπουλος

ΑΡΗΣ

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΠΡΟΦΙΛ

ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Διάρκεια: 30-60 λεπτά
ΤΡ ΠΑΡ