1. Συμβουλέψου τον γιατρό σου πριν ξεκινήσεις οποιοδήποτε πρόγραμμα άσκησης.
2. Φόρεσε κατάλληλα παπούτσια. Εκτός και αν κάνεις κάποιο flow πάνω σε στρώμα, χρειάζεται να φοράς άνετα και σταθερά παπούτσια και άνετα αθλητικά ρούχα.
3. Φρόντισε να έχεις ελεύθερο και καθαρό χώρο εκεί που θα γυμναστείς. Σίγουρα δεν θέλεις να σκοντάψεις πάνω στον σκύλο σου ή σε κάποιο μαξιλάρι την ώρα που κάνεις burpees ή προβολές.
4. Τοποθέτησε την οθόνη σε κατάλληλο ύψος ώστε να μην χρειάζεται να στρέφεις συνέχεια το κεφάλι σου για να βλέπεις τις οδηγίες. Αν μπορείς να χρησιμοποιήσεις την οθόνη της τηλεόρασης, είναι η καλύτερη επιλογή για να έχεις μεγαλύτερη και καλύτερη εικόνα.
5. Ανέβασε την ένταση του ήχου, άκουσε τον γυμναστή και σκέψου την κίνηση του σώματός σου και τη σωστή εκτέλεση της κάθε κίνησης που κάνεις. Κάνε αλλαγές και βελτιώσεις. Εστίασε στη σωστή τεχνική.
6. Επανέλαβε το πρόγραμμα μερικές φορές για να μάθεις τις κινήσεις και να τις εκτελείς σωστά.
7. Στόχευσε στην ποικιλία, προσπάθησε να κάνεις τουλάχιστον δύο διαφορετικά προγράμματα μέσα στην εβδομάδα, δοκίμασε νέα πράγματα και μην ξεχνάς να αφιερώνεις μια ημέρα για ξεκούραση.
8. Πρόσθεσε βάρος. Κάνε διατάσεις. Πάντα κάνε αποθεραπεία.
9. Πίνε αρκετό νερό πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από το πρόγραμμα.
10. Ακολούθησέ μας στο Facebook και μίλησε! Η κοινότητα είναι πολύ σημαντική, και είναι ωραίο να συζητάς για το πως νιώθεις για τα προγράμματα που εκτελείς.
11. Απόλαυσέ το! Όταν μπορείς πάρε μέρος και στα ομαδικά προγράμματα που γίνονται στο Free Motion Well-being Center, εκεί θα βρεις ακόμα περισσότερη ενέργεια.